Customer Service Branch Associate

Sherwin-Williams

  • Saint-Hyacinthe, QC
  • Permanent
  • Temps-partiel
  • Il y a 24 jours
Job Description:L'associé de succursale est responsable de la réception et de la préparation des commandes, ainsi que du déplacement, du chargement et de la livraison des produits en toute sécurité. Le titulaire de ce poste estégalement censé de fournir un service à la clientèle, surveiller les stocks et utiliser des équipements de teinture, de mélange et de correspondance des couleurs, selon les besoins.La personne sélectionnée pour ce rôle devra travailler dans notre succursale automobile située à : 3003 Rue Dessaulles, Saint-Hyacinthe, QC J2S 2V9Responsibilities:
  • Préparer les commandes pour la livraison ou le ramassage selon le calendrier (charger, empaqueter, emballer, étiqueter, expédier)
  • Charger et décharger les produits des livraisons
  • Utiliser et entretenir les véhicules et l'équipement de l'entrepôt
  • Aider les clients en personne et par téléphone en déterminant les besoins et en présentant les produits et services appropriés.
  • Traiter les transactions de vente avec précision et conformément aux politiques et procédures
  • Livrer les produits au client de manière sûre et en temps opportun
  • Communiquer et coopérer avec les superviseurs et les collègues
  • Maintenir un environnement de travail propre et sûr et optimiser l'utilisation de l'espace
  • Suivre les normes de service de qualité et se conformer aux procédures, règles et réglementations
  • S'assurer que l'entrepôt est organisé
  • Utiliser l'équipement de teinture, de mélange et de correspondance des couleurs, selon les besoins.
  • Se conformer aux procédures de contrôle des stocks et aider à l'examen semestriel des stocks.
Qualifications:Exigences minimales
  • être âgé d'au moins dix-huit (18) ans
  • Doit être légalement autorisé(e) à travailler dans le pays d'emploi
  • Doit détenir un permis de conduire valide et sans restriction
  • Doit être capable, avec ou sans aménagements raisonnables, de récupérer du matériel sur les étagères, les piles au sol et de soulever et transporter jusqu'à 50 lb. fréquemment et jusqu'à 70 livres. à l'occasion
  • Doit être capable de lire, écrire, comprendre et communiquer en anglais
  • Doit être capable d'atteindre, d'écrire, de comprendre et de communiquer en français
Qualifications souhaitables
  • Avoir au moins un diplôme d'études secondaires ou FG
  • Avoir au moins un (1) an d'expérience de travail dans l'utilisation d'équipements de manutention (par exemple : chariots élévateurs (debout et assis), transpalettes, diables, préparateurs de commandes, palans sous vide, chariots à tambour, tapis roulants, etc.)
  • Avoir au moins un (1) an d'expérience professionnelle dans le service à la clientèle, la vente au détail ou la vente
About Us:Here, we believe there's not one path to success, we believe in careers that grow with you. Whoever you are or wherever you come from in the world, there's a place for you at Sherwin-Williams. We provide you with the opportunity to explore your curiosity and drive us forward. We'll give you the space to share your strengths and we want you to show us what you can do. You can innovate, grow and discover in a place where you can thrive and Let Your Colours Show!At Sherwin-Williams, part of our mission is to help our employees and their families live healthier, save smarter and feel better. This starts with a wide range of world-class benefits designed for you. From retirement to health care, from total well-being to your daily commute-it matters to us. A general description of benefits offered can be found at . Click on “Candidates” to view benefit offerings that you may be eligible for if you are hired as a Sherwin-Williams employee.What is the Process to get Started?Step 1 - Online ApplicationFind the role(s) that interest you on our Careers page:Set aside 15 minutes to create your profile by entering or importing your details from one of our job board partnersStep 2 - Digital InterviewUpon review of your application, qualified candidates will be invited to complete a digital video interview via HireVue, our interview partner. The interview will consist of a few behavioral based questionsYou'll be able to record and complete your video interview anytime, anywhere! While you can complete this video interview on your own schedule, we ask that this step be completed within 7 days of receiving an invitationStep 3 - In-Store InterviewYour video interview is reviewed by a member of our Recruitment team and our top candidates are invited to meet with our team in a store, specialty wholesale branch, floorcovering facility or delivery service terminal.Compensation decisions are dependent on the facts and circumstances of each case and will impact where actual compensation may fall within the stated wage range. The wage range listed for this role takes into account the wide range of factors considered in making compensation decisions including skill sets; experience and training; licensure and certifications; and other business and organizational needs. The disclosed range estimate has not been adjusted for the applicable geographic differential associated with the location at which the position may be filled.The wage range, other compensation, and benefits information listed is accurate as of the date of this posting. The Company reserves the right to modify this information at any time, with or without notice, subject to applicable law.Sherwin-Williams is proud to be an Equal Employment Opportunity employer committed to an inclusive and diverse workplace. All qualified candidates will receive consideration for employment and will not be discriminated against based on race, color, religion, sex, sexual orientation, gender identity, national origin, protected veteran status, disability, age, pregnancy, genetic information, creed, marital status or any other consideration prohibited by law or by contract.

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